Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Ντίνα Μαρκοπούλου: Φίλοι μου συνδημότες, συνδημότισσες



Ντίνα Μαρκοπούλου,  υποψ. δημοτική σύμβουλος Δήμου Ωραιοκάστρου,
 
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία 12 χρόνια ζω στον Δήμο μας, το όμορφο Ωραιόκαστρο. Όλα αυτά τα χρόνια σας έζησα και σας γνώρισα στις πιο κρίσιμες στιγμές της ζωής σας και συνδέθηκα μαζί σας. Αισθάνομαι ότι μοιραζόμαστε την ίδια μοίρα σ’ αυτές τις δύσκολες μέρες και νιώθω και εγώ όπως και εσείς. 
Σε αυτήν την εκλογική αναμέτρηση της 18ης Μαϊου, ανησυχήστε. Αναζητήστε.
Η απόφασή μου να ασχοληθώ με τα κοινά βασίζεται στο όραμά μου να αφήσουμε μια ωραιότερη πόλη στις επόμενες γενιές. Θέλω να έχω λόγο και άποψη για τα τοπικά δρώμενα.
Εργάζομαι σε οικογενειακή μου επιχείρηση με αντικείμενο το εμπόριο τροφίμων-ποτών. Ενδιαφέρομαι για τα πολιτιστικά δρώμενα κι έχω έντονη κοινωνική και περιβαλλοντική ευαισθησία.
Έχοντας βαθιά γνώση των προβλημάτων της περιοχής κι αίσθημα ευθύνης θέλω να συνεισφέρω έντιμα και δημιουργικά στην επίλυση τους ώστε το παρόν ν΄ αποκτήσει ένα ελπιδοφόρο μέλλον.




Ντίνα Μαρκοπούλου, υποψ. δημοτική σύμβουλος Δήμου Ωραιοκάστρου,
                      
Από το 2006-2010, διετέλεσα:
ñ  Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος του Δημοτικού Αθλητικού Συλλόγου ( Δ.Α.Σ.Ωραιοκάστρου ). Παράλληλα υπήρξα:
ñ   Έφορος των χορευτικών-γυμναστικών τμημάτων και υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του συλλόγου.
ñ  Προτεινόμενη υποψήφια για τις Περιφερειακές εκλογές Κ. Μακεδονίας 2010
ñ  Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του διευρυμένου Δ. Ωραιοκάστρου των Δ. εκλογών 2010
Από το  2011-2014: διετελώ Γεν. Γραμματέας, του Μ.Α.Π.Ο .(ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ)  και έφορος των χορευτικών-γυμναστικών τμημάτων και υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του συλλόγου, 
  Είμαι μέλος της αυτιστικής μονάδας Ωραιοκάστρου «ΕΛΠΙΔΑ» και του Ξενώνα κακοποιημένων παιδιών «ΑΡΣΙΣ»
ñ   Μέλος Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης του Δ. Ωραιοκάστρου
ñ  Μέλος της ΔΟΠΠΑΩ
ñ  Μέλος της επιτροπής αιμοδοσίας
Μέλος  Λέσχης  Ανάγνωσης  με την ονομασία: Lettura di libri




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.