Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ανεξάρτητος ο Πέτρος Αταμιάν


Αταμιάν-MΠΑΤΟΣ, Χωρίζουν οι δρόμοι τους!
Επρόκειτο για μια απολύτως φυσιολογική εξέλιξη. Οι φυγόκεντρες
δυνάμεις είχαν ήδη εκδηλωθεί ακόμη και πριν την εκλογική ήττα. Η απώλεια της εξουσίας για τον Μπάτο επιτάχυνε τις εξελίξεις. Ο πρώτος δημοτικός σύμβουλος σε αριθμό ψήφων στις τελευταίες δημοτικές εκλογές Πέτρος Αταμιάν, είχε αρκετούς λόγους να αποσυνδέσει το όνομά του από την παράταξη Μπάτου και έναν παραπάνω: μετά τη σημαντική πρωτιά του στις εκλογές, οι φίλοι και υποστηρικτές του ζητούσαν πλέον επίμονα τη χάραξη μιας διαφορετικής πολιτικής πορείας. Ο νεαρός Αταμιάν σκεπτόταν εδώ και καιρό το ενδεχόμενο της αποχώρησής του. Ανάμεσα στους ανθρώπους με τους οποίους μίλησε ήμουν κι εγώ. Όταν μού ζητήθηκε η γνώμη μου (προ μηνός) θυμάμαι, του είχα απαντήσει: «σαφώς και πρέπει με κάποιον τρόπο να αποσυνδέσεις το όνομά σου από τον ίδιο και την παράταξή του. Όσο για το τι θα κάνεις μετά, είναι δικό σου θέμα. Εκείνο που εγώ ξέρω είναι ότι σαν πολίτης αυτής της πόλης θα ήθελα να σε δω να υποστηρίζεις ό,τι καλό πάει να γίνει από τη νέα διοίκηση και να κατακρίνεις και να πολεμάς ό,τι κακό. Να ξέρεις ότι ο κόσμος θα την εκτιμήσει αυτή τη στάση σου». Η ανεξαρτητοποίηση ενέχει και κάτι επιπλέον θετικό για τον Πέτρο Αταμιάν. Μέσα από την προσωπική πολιτική που θα είναι σε θέση πλέον να χαράξει, θα καταστήσει το πολιτικό του στίγμα περισσότερο ευδιάκριτο στους πολίτες οι οποίοι, ανάλογα με το ποιο είναι αυτό, θα το εκτιμήσουν ανάλογα.

Δημήτρης Σταυριώτης

----------------------------------------------------------------
ΠΡΟΣ Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Ωραιοκάστρου 
κο. Κυριάκο Δούμπαλα

Κύριε Πρόεδρε, η νέα φάση, στην οποία εισήλθε η Τοπική Αυτοδιοίκηση με την πρόσφατη Διοικητική Μεταρρύθμιση, έχει αναμορφώσει και θέτει πλέον σε νέα βάση τους νέους Δήμους, που έχουν προκύψει. Τα φώτα των εκλογών έσβησαν, τα συμπεράσματα εξήχθησαν και οι πολίτες αναμένουν. Οι συγκυρίες και οι αγωνίες μου, 3 μήνες μετά τις Αυτοδιοικητικές εκλογές, δημιουργούν το έδαφος να καταθέσω τις σκέψεις μου για τους συμπολίτες του Δήμου, που αγαπώ και υπηρετώ. Πριν από 5 χρόνια έθεσα τον εαυτό μου στην υπηρεσία των πολιτών του Ωραιοκάστρου. Σε όλη αυτή την διαδρομή, κατά την οποία πορεύθηκα με τις αρχές και τις αξίες που πρεσβεύω, είχα ως «πολιτικό» δάσκαλο μου τον πρώην Δήμαρχο Ωραιοκάστρου κ. Νικόλαο Μπάτο. Για αυτή του την εμπιστοσύνη, για τις γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκόμισα τόσο από την συνεργασία μου με τον ίδιο, όσο και από την παράταξη που με αγκάλιασε και ηγείτο, του είμαι ευγνώμων και τον ευχαριστώ από καρδιάς. Συστρατεύθηκα σε αυτή την κοινή προσπάθεια, αγωνίστηκα για την βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μου, συνεπώς ουδεμία δόση παραπόνου ή πικρίας, που ενδεχομένως ορισμένοι θα επιθυμούσαν για πλείστους λόγους να εκφέρω, δεν θα εκφραστεί από εμένα τον ίδιο. Οφείλω, όμως και αυτό πηγάζει από μέσα μου, να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλο αυτόν τον υπέροχο κόσμο του Δήμου μας που με τίμησε με την εμπιστοσύνη του στις δυο εκλογικές αναμετρήσεις, του 2006 και του 2010 και μάλιστα στην τελευταία με ανέδειξε και με όπλισε με πιο πολύ δύναμη και ακόμη περισσότερες ευθύνες. Αλλά και σε αυτούς που η επιλογή τους στο πρόσωπό μου δεν ήταν εφικτή. Η συναίσθηση, λοιπόν, του χρέους που πηγάζει από την μεγάλη αυτή απαίτηση των πολιτών του διευρυμένου πλέον Δήμου Ωραιοκάστρου, είναι να πορευτώ στον δύσκολο δρόμο της ευθύνης ανεξάρτητα από όποιες δεσμεύσεις επιβάλει μια παράταξη. Οι καιροί επιβάλουν αλλαγές. Αυτές τις αλλαγές οφείλουμε να τις λάβουμε σοβαρά υπόψη. Συνειδητά και σε συνδυασμό με τις αρχές της εντιμότητας, της τιμιότητας και της ειλικρίνειας, που άλλωστε ακολούθησα πιστά σε όλη μου την διαδρομή και θα συνεχίζω αταλάντευτα να τηρώ, χωρίς να ταυτίζομαι με παραταξιακές γραμμές, επιλέγω την δική μου πορεία και ανεξαρτητοποιούμαι από την Δημοτική παράταξη «Σύγχρονη Εποχή-Ισότιμες Κοινωνίες». 

Με τιμή
Μπεδρός Αταμιάν 
Δημοτικός Σύμβουλος 

ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΧΡΟΝΟΣ» ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.